onsdag 21 mars 2012

Liza.

I dag var jag i Kungsbacka och träffade läkaren.
Han tycket det såg jättebra ut
men att jag fortfarande ska ta det lugnt för det kan bli ett bakslag.

När jag hade kommit hem från Kungsbacka åkte vi till Liza.
Hon var skitig.
Jag borstade av henne sadlade och logerade henne lite först.
För Emil sa att hon kan vara pigg efter vintervilan
och det kan hända att hon bockar lite.
Men hon var jätte lugn.
Efter att ha logerat henne i båda varven var det dags att hoppa upp.
Hon var lika lugn då.

Så i morgon ska hon följa med till ridskolan.
Får se hur det går.
Jag har ju bara en månad på mig att lära känna henne och hitta alla knapparna.
Men det går nog bra.

I morgon ska jag försöka att komma ihåg att ta med mig kameran
också så ni får se henne.


Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar