måndag 26 mars 2012

Det går framåt.

Red Liza i dag på hemma plan.
I början var hon ofokuserade och tittig.
Men hon lugnade ner sig.
Vi började med grunder.
Jobbade med att bumpa.
Vet inte om hon kan det, tror inte det.
Men det gick bättre efter ett tag.

Liza i hagen.

I skogen tycker jag att hon har varit lite dålig på att stoppa.
Nu menar jag inte slidestop.
Tränade lite på stopp och på rollback.
Det gick så där.
Hon var inte hundar koncentrerad.

Joggen är för snabb.
Den fick vi ner lite i tempo i alla fall.
Men hon var i bra form då i alla fall.
Det blev även lite galopp.

Efter att jag ridit Liza så fixade jag med Marilyn.
Vi körde lite Trail at hand.
Ägaren har fixat en bro och det var inga problem alls.
Hon gick fram luktade och stampade lite på den sen gick hon upp.
Allt gick jätte bra.
Hoppas att det går lika bra på lördag.
Men jag gör det bara för skojs skull.
Så om det inte går bra så är det inga problem.


Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar