måndag 12 september 2011

Veckans planer.

Ja denna vecka börjar inte bra
så jag vet inte hur planerna blir.

Jag hade tänkt rida i dag men så blir det inte då jag är sjuk
och har ont i ryggen.
Ska ta ett varmt bad i kväll och kurera mig
så får vi hoppas på det bästa.

Tisdag blir det ingen ridning på ridskolan på morgonen
men om jag mår bättre så ska jag ta en skogstur på ferrarin.
Och ridskolan på kvällen.

Onsdag hoppas jag att jag mår bra
och då ska jag rida volvon.

Torsdag blir det ridskolan på morgonen
sen vet jag inte om jag åker och rider ferrarin.

Fredag blir det nog en tur på volvon och
sen är det tävling i Axevalla som jag ska åka och titta på.
Vet inte vilken/vilka dagar jag åker än.

Lördag kanske tävling på Axevalla.

Söndag kanske tävling på Axevalla och linedace.

Det kan hända att jag bara rider volvon
och ferrarin en gång denna vecka.


Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar