måndag 12 september 2011

Lördagens ridning.

I torsdags efter ridningen så sträckte jag en muskel i ryggen
när jag duschade.
På lördag när jag vakna så hade jag ont i halsen
och fortfarande ont i ryggen.
Men jag tänkte att jag får prova att rida i alla fall.
Det gick mycket bättre än jag trodde att det skulle gå.
Jag glömde bort att jag hade ont i ryggen när jag red.
Jag red på ferrarin.
Blev mycket jog och det gick jätte bra.
Det var en lugn och fin jog.
Hovslagaren hade inte möjlighet att komma
men det gick bra en då.
Skritten måste jag jobba mer på
för att hon ska jobba och var lugnare.
För just nu går hon lite på tårna
efter att jag hade med henne till ridskolan.

I söndags skulle jag åkt och dansat linedance
men jag mådde inte bra så jag var hemma.


Lady Liz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar