onsdag 21 september 2011

Uppdatering.

Har varit lite dålig på att uppdatera det senaste.

Red volvon i måndags och det gick riktigt bra.
Var en riktigt fin dag.
Det blev jobb i skritt och trav.
Jobbade även lite på volten.

I tisdags var jag först på ridskolan.
Vi jobbade vi lite med unghästarna.
Vi sadlade dem gick lite i stallgången med dem.
På torsdag ska vi jobba med dem i ridhuset med sadel på.
Efter att vi jobbat med unghästarna så red vi.
Jag red O’brian på bosal och det gick mycket bra.

Efter ridningen åkte jag och red på ferrarin.
Det gick mycket bättre denna gång.
Hon var lugnare i skritten och joggen var jätte bra.

På kvällen åkte jag tillbaka till ridskolan.
Jag red O’brian på bosal.
Då jobbade vi med att få halterna att sitta även i trav och galopp.
Gick bättre i slutet av lektionen.

Nu ska jag ta hand om Zid för han ska klippas.


Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar