tisdag 6 september 2011

Dags att ändra lagen.

När jag kom till ridskolan idag så fick jag reda på
vad som har hänt i helgen.
Nu får det f*n vara nog.
Jag tar det längre fram i inlägget.

Jag red O’brian och det gick bra.
Även i dag red jag på bosal och träns.
Vi jobbade mycket på volten med att kontra ställa och flytta hästen.
Gick riktigt bra.

Det som har hänt i helgen är att
någon har varit inne i stallet.
Satt på en av hästarna sin grimma och bundit upp den.
Sen har idioten gjort något som man inte ska göra med djur.
Och för att nå upp har idioten ståt på en pall.
Det är f*n dags att ändra lagen.
Idioten har även i grann stallet och hämtat en häst från hagen.
Jag hoppas att polisen får tag på idioten.

Fy fan.


Lady Liz

2 kommentarer:

  1. Att det ska vara så svårt att få tag i det lilla svinet.jag bara vänta på att jag skulle komma på han/hon i ett av stallen jag är i.
    Björn.

    SvaraRadera
  2. Det som var tur var att hästen inte kom till skada.
    Men även om de får tag på idioten så kommer han nog inte att dömmas.
    För enligt svensk lag är det inte olagligt att ha sex med djur.
    Så j*vla sjukt.

    SvaraRadera