fredag 18 maj 2012

Vilken härlig dag.

Dagen började med ett gott skratt.
Men en sådan start på dagen kan den bara bli bättre.

Sen var och red Wanna i dag och det gick jätte bra.
Kan inte fatta att jag bara har ridit henne i två och en halv vecka.
Vi har gjort så stora fram steg.
Formen har blivit mycket bättre och tempot har blivit mycket lugnare.
Men som Maria säger.
Det ska bli mycket bättre.
Och det klart det ska.

Wanna innan träning.

Mi Ritzén kom till Pelle och Nettan.
Hon är en toppen ryttare och jätte bra fotograf.
Mi tyckte att det såg riktigt snyggt ut.
Jag blir så glad.
Jag tycker att den sista veckan har det hänt så mycket. 
Både med mig och Wanna.

Ett av många snygga foton som Mi har tagit.
Detta är på Pelle och Ericsson.

Efter att jag ridit så hjälpte jag Jenny lite med ridning.
Hon och Wanna har också gjort framsteg
och vi la upp en plan för Wanna framöver.
Jag e så lycklig över att ha träffat så härliga människor
och som gläds över mina framgångar.

Jenny och Wanna.


Lady Liz.

2 kommentarer:

  1. Tack för så fina ord! Om du visste hur de värmer - det var fantastiskt roligt idag - så mycket goda energier bland så härliga individer som alla vill så väl på så många vis. Så roligt att se äkta vänner med så god vilja att vilja stötta och hjälpa varandra till framgångar - det är då det händer - det är då det är som roligast - att rida - att finnas - att dela! Liz, du har stor potential - du har känsla och jag är säker på att du är i startgroparna till många många framgångar - det heter - "man får det man ger - det innebär att DU Liz - kommer få tillbaka väldigt mycket. Njut! Det är du värd. Ser fram emot att ses igen. Hn Mi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack under bara du.
      Jag skriver bara sånt jag tycker och du är en underbar människa.
      Ja det har varit många mot gångar så det känns så skönt att hitta rätt igen.
      Jag bara suger åt mig av allt jag får lära mig och det känns så underbar när man själv ser stora fram gångar och på kort tid.
      Och att lämna att det tråkiga bakom mig.
      Pelle och ”dom andra” är det bästa som har hänt mig.
      Jag nästa år kanske jag inte hjälper till på Axevalla utan själv är med.
      Ser också fram emot nästa gång vi ses.

      Radera