tisdag 15 maj 2012

Härlig dag.

Var och red Wanna i dag.
När jag kom dit så red Pelle.
Så jag gick och gjorde i ordning Wanna.

Jag började med att longera Wanna och då kom Pelle upp och tittade.
Jag blev nervös på en gång.
Men han sa inte så mycket.
Men när jag började rida sa han mer.

Han var på mig hela tiden.
Det var mycket ben denna gången också.
Men lite positivt fick jag också höra.
Pelle sa att det var det bästa han har sett mig rida Wanna.
Skönt att det går framåt.
Men det viste jag att det gör.
Men trodde inte att det gick så mycket framåt.

Sen gjorde jag och Pelle en deal.
Så nu blir det till att träna ännu mer om jag ska hålla det.

Är så jävla glad över att jag har träffat
Pelle, Nettan, Maria och Jenny.
Ja och själv klart Wanna.

Wanna.
Fotad av Jenny Lilja.


Lady Liz.

2 kommentarer:

  1. Är glad att ha träffat dig också och att du hjälper mig att rida min pärla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fortsätter det så här så får du snart sluta att kalla henne för pärla och börja kalla henne för diam.....

      Radera