tisdag 22 maj 2012

Söndagen.

Har inte orkat uppdatera bloggen de senaste så jag gör det nu.
I söndags hjälpte jag Maria och Nettan på tränings tävlingen.
Jag fick bland annat bära hattar.
Och hur bär man en hatt bäst om inte på huvudet.
Så vid ett tillfälle så hade jag två kepsar och två hattar på mig.
Snacka om att man så dum ut.
Hihi men det kan jag bjuda på.

Det gick jätte bra för Maria och Nettan.
Maria tog två tredje platser i två klasser.
Nettan tog två första platser och en andra plats i sina tre klasser.
Jätte bra gjort tjejer.

När vi kom hem så red jag Wanna.
Började logera henne sen när vi var klara med det och jag skulle börja rida
så kom Pelle och Ericsson galopperandes förbi.
Det tyckte inte Wanna om och sparkade mot Ericsson.
Det skulle hon inte ha gjort.
Nu fick hon lära sig att så gör man inte.
Pelle flyttade på Wanna med hjälp av Ericsson.
Tills Wanna flyttade på sig utan att tjura ihop.

Wanna.

Sen var det min tur att rida.
Ridningen gick bra
och i slutet red Pelle ett vara intill mig och Wanna.


Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar