måndag 3 oktober 2011

Veckan som gått.

Har varit lite tid över förra veckan till bloggen.
Men en kort sammanfattning.

Tisdag morgon på ridskolan höll vi på med ung hästarna.
 Det gick riktigt bra.
Sen åkte jag och red ferrarin.
Jobbade med vad hovslagaren har sagt till mig.
På kvällen var det ridning på ridskolan och jag red O’brian.
Vi jobbade mycket med galopp byten och det gick inte bra.

Onsdagen red jag på ridskolan för nästa vecka
är det ingen ridning så jag red igen en av lektionerna.
Jag red O’brian och vi jobbade med stoppen.
Jag gör något konstigt så jag får inte riktigt till dem på honom.
I slutet av lektionen fick jag byta till Honey.
Det gick mycket bättre.

Torsdagen på ridskolan så red jag Honey och det gick bra.
Jobbade på volten och med stop.
På eftermiddagen red jag volvon och det gick riktigt bra.
När jag skulle skritta av henna gick jag och hämtade fölet
som fick följa med några varv.

Lördagen hann jag inte att rida ferrarin
så det gjorde jag på söndagen.
Skritten är inte riktigt bra men traven blir bättre.


Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar