torsdag 7 juni 2012

Mycket beröm.

I tisdags var jag på ridskolan och red.
Jag red på Honey och jag fick jätte mycket beröm för min sits.
Det är tack vare Pelle som har hjälp mig med den.
Flera gånger under lektionen så fick jag beröm.
Det var kul.
Ja Stefan hade inget annat att säga än positiva saker om min ridning.
Så kul att andra också ser de framstegen jag har gjort.
För ja själv har märkt det men jag har många steg att gå.
Vi red mycket mjukgörande övningar.

Efter ridskolan åket jag till stallet och red Wanna.
Övade på grinden lite och det gick lite bättre.
Men jag har inte så jätte höga krav på denna tävling.
Det är första tävlingen som jag och Wanna gör tillsammans.
Målet är att inte bli diskad i någon av klasserna.
Allt annat är bara plus.



Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar