söndag 15 april 2012

Inte för att någon bryr sig.

Men jag har ju inte skrivit om hur det gick för oss
på tränings tävlingen den 31/3.
I pleasuren open var vi fem stycken som startade
och jag slutade på en första plats.
Det var jag riktigt nöjd med.

I horsemanship open var vi åtta stycken som startade
och där blev jag fyra.
Det är jag också nöjd med men kan bli bättre.

Horsemanship mönstret.

Tredje och sista grenen vi var med i var Trail open.
Där var vi bara tre som startade och jag blev trea.
Jag tyckte att det var en svår bana
och en del sa att det inte var E-nivå på den.
Men jag vet inte för jag har inget att jämföra med.
Men där har vi lite att öva på i alla fall.
Poängen blev 59,5 och för er som inte är så insatt i western
så börjar man på 70p och kan få plus eller minus poäng.
Men jag är nöjd för att vara min första tävling.

Två rosetter.


Lady Liz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar